РЕЄСТРАЦІЯ ТОРГОВОЇ МАРКИ. СУПРОВОДЖЕННЯ ТА ПРОЦЕДУРА.

РЕЄСТРАЦІЯ ТОРГОВОЇ МАРКИ. СУПРОВОДЖЕННЯ ТА ПРОЦЕДУРА.

Сьогодні ми на полицях магазинів бачимо продукцію “Coca-Cola”, “Apple” та багато інших торгових марок.

“Apple” як власник торгової марки, неодноразово звертався до суду з багатомільйонними позовами за несанкціоноване використання свого зображенн іншими виробниками аналогічного товару. Саме торгова марка дозволяє виділити продукцію з мільйона інших.

Від самого початку, торгові марки, які зараз приносять мільйони та мільйарди доларів США в рік, коштували декілька сотень долларів, але згодом їх вартість досягала мільйонів доларів США.

Чому торгова марка для бізнесу має велике значення? Тому що створюючи те чи інше направлення в бізнесі, ви його обов’язково будете прив’язувати до певного зображення, щоб покращити його впізнаваємість.

Тороговою маркою може бути будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для відмінності товарів (послуг), які виробляються (надаються) однією особою, від автора (послуг), які виготовляються (надаються) іншими особами.

Такими позначеннями можуть бути слова, цифри, образотворчі елементи, комбінація кольорів. Суб’ єктами права інтелектуальної власності на торгову марку є фізичні та юридичні особи.

Право на торгову марку засвідчується свідоцтвом. Порядок та умови видачі свідоцтва на торгову марку визначається законом.

Сьогодні реєстрація торгової марки здійснюється інститутом промислової власності, який знаходиться в місті Києві.

Торгова марка реєструється на підставі заяви встановленої форми.

Дана заява складається на українській мові та може містити інформацію на реєстрацію тільки однієї торгової марки.

До даної заяви додаються наступні документи:

  • Заявка на реєстрацію торгової марки
  • Зображення про яке заявляється
  • Перелік товарів та послуг, для яких заявитель просить зареєструвати марку, у відповідності з Міжнародною класифікацією товарів та послуг для реєстрації знаків.

В заяві на реєстрацію торгової марки вказується прізвище, ім’я та побатькові заявника, якщо заяву подає фізична особа. Якщо заяву подає юридична особа, тоді в ній зазначається її адреса.

Торгова марка може біти заявлена в будь-якому кольорі або ж поєднувати декілька кольорів. При цьому надається відповідна кількість прикладів даного зображення.

Після чого інститутом промислової власності виконуються відповідні експертні дослідження. У випадку, якщо данні експертні випробування пройшли та отримали позитивний результат, приймається рішення про реєстрацію заявленої торгової марки та видачі відповідного свідоцтва, яке підтверджує ваше право інтелектуальної власності на торгову марку.

Юридична фірма “Мацко та Партнери” супроводжує процедуру реєстрації торгової марки, надає повний спектр консультацій в даному напрямку.

Сьогодні процедура реєстрації торгової марки є достатньо тривалою, з практики нашої фірми, ця процедура займає 1,2 роки, але цей строк виправдовує себе, оскільки Ви будете впевнені, що Ваш товар чи послуга будуть асоціюватися з Вашим бізнесом.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *